Tempera Adevertising

O firma de productie publicitara este un serviciu dedicat planificarii, crearii si operarii cu prooduse publicitare si uneori cu promovarea acestor produse pentru clienti. Firma de productie publicitara este independenta de client si ofera un punct de vedere extern, din afara companiei care initiaza campania publicitara.

Cel mai frecevent clientii agentiilor includ corporatii si firme, organizatii non-profit si agentii guvernamentale.

Agentiile de publicitate pot fi angajate pentru a produce reclame audio ca parti din campaniile publicitare.

Agentiile de publicitate se prezinta fie ca magazine individuale, sau agentii medii si mari, precum si multinationale sau conglomerate de agentii.

Firmele de productie publicitara nu trebuie sa se limiteze la oferirea bunurilor sau serviciilor de calitate. Trebuie sa informeze consumatorii legat de avantajele acestora.

Pentru asta, este musai ca firmele sa foloseasca in mod corespunzator instrumentele de promovare in masa ale vanzarilor si relatiilor publice.

Publicitatea poate fi ddefinita ca fiind orice forma platita de promovare si prezentare impersonala a ideilor. Multe organizatii utilizeaza publicitatea pentru a trnsmite publicului mesajele referitoare la propriile servicii, produse, cu scopul de a determina raspunsuri din partea clientilor.

Raspunsurile din partea clientilor pot fi perceptuale: consumatorul isi formeaza o parere in legatura cu un produs sau cu o marca; sau de natura comportamentala, consumatorul cumpara produsul sau sporeste cantitatea cumparata.